وبــلاگـــ زیبـــای احساســـ مـا

وبــلاگـــ زیبـــای احساســـ مـا
مطالب عاشقانه.اس ام اس عاشقانه.جملات عاشقانه.تصاویر عاشقانه.داستان های عاشقانه 
نويسندگان

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

اس ام اس عاشقانه گذشت

 

گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

اس ام اس عاشقانه بهار

 

لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد

اس ام اس عاشقانه امید

 

 

پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !

شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !

اس ام اس عاشقانه زمستانی

 

تا می خواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید

چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را

اس ام اس عاشقانه و غم

 

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد

اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

اس ام اس عاشقانه آرزو

 

چه سخت بر من گذشت …

آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

اس ام اس عاشقانه ترکیدن دل

 

چرا کرم ترک دل نداریم ؟

یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !

دلم داره میترکه

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک

 

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد

سرتو رو زمین نزاره !

اس ام اس عاشقانه زیبا

 

کرم دندان هایم را خورد …

از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !

اس ام اس عاشقانه و تحمل

 

سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد !

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

 

هی رفیق !

بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

اس ام اس نبودن عاشقانه

 

مریضم . . .

چشمهایم درد می کند . . .

تب دارم . . .

اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد

تو نیستی

دارم می میرم !

اس ام اس راه عاشقانه

 

تو از یک راه رفته ای اما دل من …

هزار راه می رود برایت

اس ام اس عاشقانه گول زدن و بهانه

 

سرگیجه بهانه بود

میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

اس ام اس دلتنگی عاشقانه

 

خیلی دلتنگتم ، اما …

نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود

اس ام اس آغوش عاشقانه

 

مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

اس ام اس به سلامتی عاشقانه

 

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد

حواسش هست که ناراحتت نکنه !

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

 

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است

چرا درها به رویم سنگ سنگ است

در این دنیا ندیدم روز خوبی

چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

اس ام اس یلدای عاشقانه

 

کاش میدانستم چطور به صبح برسانم

تمام شب هایی را که با رفتنت یلدا شدند

اس ام اس انتظار عاشقانه

 

نه کسی منتظر است …

نه کسی چشم به راه …

نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه

وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

اس ام اس نامردی در عشق

 

قسمت نشد دستشو بگیرم

اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه

 

کاش باورت نشود

چقدر دوستت دارم

تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!

اس ام اس مردانه عاشقانه

 

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم

از قبیله زلیخا آمده ام

آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند

مردانه دوستم داری ؟

اس ام اس عاشقانه دوستی

 

هر دو خالی بودند

سر من از عقل

که تو را دوست داشت !

قلب تو از عشق

که مرا دوست نداشت !

اس ام اس عاشقانه ریاضی

 

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …

روزی در آغوشت !

 


نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت22:46---23 شهريور 1393
سلام
حالتون چطوره؟
خیلی وقت بود ازتون خبری نداشتم یه مرتبه یادتون کردم.دلم میخواست بدونم با جریان نامزدتون چکار کردین؟البته فضولی نباشه ها.آخه خیلی دلم بند بود.


ღI'm lonelyღ
ساعت13:26---31 مرداد 1393
میگن خیلی با معرفتی

میگم از اون یاد گرفتم

میگن خیلی لوتیی

میگم از اون یاد گرفتم

میگن خیلی قشنگ گریه میکنی

میگم بعد از رفتن اون یاد گرفتم


MAHTAB
ساعت13:51---11 مرداد 1393
نــَـــه. . !
الــآن نـَـــه . . !
فِعلـَــاً دورِتــــ شُلوغــِــه. . /
تَنـهــآتـــ کــِـ گُــذآشتــَنـــ ،
يــآدِـ مــَن مے اٌفتــے . . /
اونوَقتـــ ديگِــه شـَرمَنــدَمــ . . .
چونـ اِحتِمــآلَــآً مــَن تَنهـــآ نيســ ــ ــتَـمـــ . . /


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:, ] [ 14:8 ] [ MoHaMaDrEzA ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت همه ی بازدید کننده های عزیز... به وبلاگ " احساس ما " خوش اومدین! امیدواریم از مطالب اینجا و همچنین انجمن خودتون خوشتون بیاد راستی گفتیم انجمن...اره ما یه انجمن کوچولو هم داریم که شما با عضویت در اون میتونید مطلب بذارید تو مسابقاتی که داریم شرکت کنید و خیلی چیزای دیگه پس عضو شو که ضرر نمیکنی! فداتون... اینجا بهتون خوش بگذره!
آرشيو مطالب
تير 1393
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 11153
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1



کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش